Höst 2010

Vet inte vad det är med mig, men så fort jag reser bort och kommer hem så glömmer jag bort bloggandet? Som att jag tar en paus från det och sedan inte hittar tillbaka. Nej men sedan jag kom hem från Turkiet så har jag varit rätt upptagen. Sökt jobb, fått jobb, sökt fler jobb..Jobbar just nu på ett café inne i stan, Kafferepet vid Åhlens. Vet inte hur långvarig jag blir där dock, just nu jobbar jag några dagar i veckan och olika varje vecka. Lite jobbigt men det funkar. Hoppas jag kan få några fasta tider snart. Hur som helst, idag är det pissväder (=nu är jag inne resten av dagen). Kom nyss hem nu..och NEJ!!! Fan hade helt glömt att jag ska till stan igen. Dock inte jobb utan träffa Daniela den här gången. Suck, blir mysigt att ses över en fika men tittade just ut genom fönstret och tror faktiskt att jag ser snöflingor? Är det möjligt? Aaaaaah. Kallaste vintern på 1000 år heter det väl just nu? Vi får väl se...Nu ska jag måla om naglarna eller något. Och tända ljus!



                         Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback