Guns turns boys into pussies...

Hejsvejs! Har haft en väldigt lugn och skön helg. I fredags träffade jag emma och vi låg hemma hos mig och drack vin och pratade killar hela kvällen. Var jättemysigt och skönt att få prata ut om allt jag känner just nu. Tror emma behövde det också. I lördags var jag sugen på att gå ut men eftersom jag skulle jobba idag så stannade jag hemma. Tränade och passade på att köpa nya träningskläder under dagen (välbehövt) och lagade och åt middag med familjen senare under kvällen. Men det var nog lika bra att jag stannade hemma. Jag,Daniela och Helena bokade nämligen en weekend till Åbo nästa helg. Vi åker på torsdag kväll, kryssar över till Åbo och sen bor vi på hotell där i 2 nätter. Vi ska spana in Åbo (som ska vara en väldigt mysig stad men som Sverige var för ungefär 20 år sedan enligt min pappa) och sedan träffa vänner till Daniela och festa loss med dom! Sedan på söndag när vi åker hem så ska tydligen många av hennes vänner åka kryssning över till Sverige hörde vi så vi lär sällskapa och inte alls få vila ut på hemresan mot Sverige..Hehe. Kommer bli superduperkul! Längtar jättemycket. Vi kom på detta helt spontant över en fika förra torsdagen jag och Daniela. Älskar när saker kan hända spontant och inte behöver kosta så mycket pengar. Båtresan och boende (med frukost!) kostar endast 1000 kr! Helt sjukt bra..

Haha till en helt annan grej nu, som hände mig på jobbet idag. Har lite blandade känslor över det. Men måste få ut det någonstans så det hamnar i bloggen här och nu.. En kille som jag jobbar med (som är väldigt flörtig mot allt och alla) inklusive mig, gick ett steg för långt idag. Och nu känns det rätt jobbigt att vara där, mer än innan. Därför som jag inte riktigt vet hur länge jag kommer jobba där. Allting känns bra förutom den delen just med honom. Innan så var det bara lite obekvämt men helt okej eftersom jag vet att han "är sån". Känns synd eftersom jag trivs så bra med alla andra och allt där. Nu känns det helt klart som att jag vill söka ett nytt jobb, på ett annat café oavsett om jag skulle få börja jobba heltid där..

Nu blv det ett väldigt personligt inlägg ser jag, hehe. Men nu känns det lite bättre. Ska fundera lite över hur jag vill göra. Nu blir det snart sängen. Puuuussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback