Ja tyvärr så är det..

Jag tror jag vet varför min bloggmotivation är nere på 0. Av samma anledning som jag inte får lust till något alls, eller känner mig stressad när det är stökigt eller bara ser hemskt ut i mitt rum av olika anledningar. Just nu är min blogg tråkig, ful och jag har inga fina bilder att pynta den med. Jag skulle helt klart ha mer lust att skriva i en fin och designad blogg än den här. Precis som man vill ha ett fint anteckningsblock till sina anteckningar och kom-ihåg-detta-notes. Måste alltså ta tag i det fysiska, bloggdesginen, innan jag försöker ge mig på något djupare innehåll. Vet inte hur mycket det säger om mig och utseendefixering men jag gillar att ha saker välordnat, snyggt och prydligt. Vill också känna mig NÖJD med det jag gör, antingen allt eller inget. Menjag suger tyvärr på att fixa min bloggdesign ju?! Och hjälpbloggarna hjälper mig bara ibland,liiite...Gah, suck. Vill få en fin blogg ju.

LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM


Allt är tydligen slutsålt på webben också? Fan. Får ge mig ut i butiken imorgon. Hoppas ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback