!U P P D A T E R I N G!

Tro det eller ej, jag tror det knappt själv. Jag skriver i min blogg! Fick något sug helt plötsligt. Kanske för att jag har så otroligt mycket tid den här veckan som jag kan göra vad jag vill med, underbart!

Disskuterade med Patricia igår att jag faktiskt borde uppdatera någon gång här. Jag menar, sista inlägget jag skrev var förra året i augusti dagen innan jag och Sara skulle till Magaluf. Eftersom jag inte skrivit något sen dess så kanske någon tror att jag dog där borta eller något(inte för att någon jag inte känner läser min blogg, men ändå). Lovade mig själv att inte lägga upp någon fånig video heller så får bli lite bilder istället för något djupt långt inlägg. Jag måste faktiskt få mjukstarta med bloggandet!

             
                                                           
          
                                Bilder från i lördags då vi firade Kia & Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback