Shopping/Solning/Städning/Seriemaraton

Efter en riktigt LÅNG dag på jobbet idag (fanns inget kaffe, hjälp!) och lite shopping i stan efteråt så åkte jag hem och solade ett par timmar på eftermiddagen på min baksida. Efter det bestämde jag mig för att ta en lång cykeltur till Vällingby, runt Nälsta, till Spånga och sen hem. Lär kännas lite i benen imorgon kan jag säga! Men får lov att träna på något annat vis än Friskis&Svettis i 2 veckor nu då dom gör om i lokalerna i Jakobsberg då. Väl hemma så passade jag på att dammsuga mitt extremt dammiga rum, tror inte jag gjort något åt det på ca 3 veckor..Bytte sängkläder också så nu kan man verkligen andas här inne och det luktar färscht! Skönt.

Nu ligger jag i sängen och kollar på Ugly Betty, sjukt längesen jag såg ett avsnitt. Sedan blir det lite mer Criminal Minds tror jag..och sen kanske lite Vänner. Är jättesugen på att kolla någon gammal serie som jag tyckte om förut, typ Sunset Beach haha, men kan inte hitta den någonstans. Kanske bara var jag som gillade den b-dokusåpan, ja antagligen. Nu tillbaka till Ugly Betty-avsnittet!
Här kommer ett litet smaprov på vad jag köpte idag, ett nytt nattlinne. Var så sött så kunde inte låta bli. Blev en del nya underkläder också men dom visar jag nog inte upp här. hehe


   Lite suddig bild - vadå 8.1 megapixel kamera? Pfft.

(1/7 - Lägger till såhär i efterhand, nattlinnet kommer från victoria secrets. Hittade en butik som säljer deras underkläder billigt då det är från gamla kollektioner som inte blev sålda i butiken)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är absolut inte ensam om att gilla sunset beach, haha jag var så hooked :D

2010-07-02 @ 23:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback