Lyckad helg, nu börjar jobbet!

Hej bloggen! hehe...

Nu är helgen snart över och jag börjar jobba imorgon, vilket faktiskt känns riktigt bra. Helgen var lyckad med myskväll med mamma och pappa i fredags, bröllopsfirande med skumpa på lördagsförmiddagen (jag följde bröllopet i 4 ½ timme på tv, typ) och sen utgång senare på kvällen. Jag och Daniela, nyligen hemkomen från cypern och äckligt brun, möttes på D innan för att dricka nått glas vin och "prata ut" lite. Sedan gick vi till Honey där vi mötte Andrea, Ebba och Kia. Plus en väääldigt massa andra människor vi kände, ALLA var där av någon anledning? Blev rätt sent och jag och Daniela bestämde oss för att följa med hem till Rasmus som vi mötte på ute och basta lite som avslut på kvällen. Även Hannes och Andreas hakade på och vi hade en jättetrevligt sent in på natten/morgonen. Sedan slocknade vi i Rasmus föräldrars sovrum, som vanligt haha! Blev inte så mycket söm direkt så är jättetrött redan såhär dags, borde verkligen sova så jag är pigg tills imorgon. Men kommer nog ändå inte kunna sova, har för mycket som snurrar i huvudet just nu. Jag ska alltid fundera för mycket över saker. Suck... Därför känns det rätt bra att börja jobba imorgon, så jag kan f o k u s e r a på något annat.
Nej nu glider jag ner i pyjamasen iallafall, godnatt.


Bild från min studentmottagning, fick massa bilder av Sara idag som lekte fotograf den dagen.
Sitter och tittar igenom bilder och skrattar för mig själv. Var absolut inte ett dugg
fräsch efter att ha åkt flak...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback