I wanna do bad things with you

Hade en jättebra första dag på jobbet idag. Har nya arbetsuppgifter, eller ja, i princip samma men på ett helt nytt sätt då vi gjort om vårt datasystem och alla brev och all information jag skickar ut är mycket roligare att göra nu! Åt en jättegod kycklingsallad till lunch också, haha och sånna saker gör verkligen min dag ibland, god mat!

Nu ska jag snart sussa, men MÅSTE verkligen först titta på det nya avsnittet som kom ut igår. Annars kommer jag inte kunna sova gott, på riktigt. Har lyssnat på den här låten nedanför hela kvällen också, alla andra som också gillar den
här serien förstår vilken jag menar genom att lyssna på låten! Nu ställer jag klockan på 06.00 och sen ska jag njuta av avsnittet. Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback