Höst?

Shit vad jag hatar vädret just nu. Först sol, sen kommer massa mörka moln, sen sol igen men då ska det blåsa svinkallt? Skulle kunna vara sommar,höst och vår på samma dag. Vet inte hur jag ska klä mig alls! Om det är samma visa imorgon så blir det jag som åker till solariumet direkt efter träningen.

En bra sak jag gjorde idag var att skriva in mig på arbetsförmedlingen. Kändes som en början iallafall och ganska vuxet, eller? Samtidigt som jag var i jakobsbergs centrum så passade jag på att gå in på Ur&Penn och köpa fler ringar eftersom jag har massa presentkort där nu. Men borde nog börja köpa något annat än ringar, ska räkna någon dag hur många jag har..kan inte få nog.
Ikväll blir det bio med några tjejer från klassen (eller ja, gamla klassen..) och vi ska se sex&thecity, blir nog jättemysigt. Har fortfarande det där problemet angående vad jag ska ha på mig för att inte frysa/svettas. Hm.
Borde börja göra mig i ordning nu och logga ut från ansiktsboken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback