Glad midsommar i efterskott!

Hade en jättabra kväll hos Emma igår, bästa midsommarafton hittils. Den firades bara med nära vänner och inga direkt stora olyckor skedde under kvällen, då är det ganska lyckat. Vi grillade, spelade kubb och jag&emma fixade god efterrätt i slutet av kvällen. (Konstaterade också att vårt gäng, hälften från Skälby och andra hälften från Nacka/Älta består till mer än hälften av par nu haha, endast jag, två andra tjejer och en kille som är singlar i gruppen).
Blev också lite för mycket rosévin för mig igår och några för många nubbar(!) som jag tror att jag kan lova att jag aldrig aldrig aldrig kommer dricka igen. Vaknade för ett tag sen och håller nu på att packa väskan med sovsäck och andra nödvändigheter då vi tjejer från gamla klassen ska hem till Caroline i Österskär och spendera kvällen/natten där. Ska bli jättemysigt med lite knytkalas!
Vaknade för övrigt imorse av att jag trodde att en bomb gick av utanför på gatan, men det var bara åskan faktiskt. Hade glömt balkongdörren öppen och eftersom jag sov i mammas säng så hördes smällen mycket högre. Jag måste nog erkänna att jag är lite rädd för åska och blixtar, har trott att jag bara är fascinerad men hade sjukt svårt att somna om imorse sen...Usch. Nu ska jag nog ta mig ner till köket och äta något.


Kommentarer
Postat av: Thordagny

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback