För vi har tagit studeenteeeeeen, fan vad vi är bra!

En vecka har gått sedan jag bloggade senast och ja, det har hänt en del!
Jag har hunnit med att ta studenten faktiskt. Hade en underbar avslutning med klassen och resten av skolan, bra väder fick vi också. Dagen började med champagnefrukost på skolans fotbollsplan i Blackeberg som sedan följdes av en avslutningslunch med lärarna och sedan utspring! Efter det var det såklart flakåkning som gällde (badade i fontänen!) och sen direkt hem, in i duschen och tvätta bort all öl och göra sig redo för mottagningen som vi hade hemma hos oss. Fick många, många jättefina presenter! Tack så jättemycket. Mycket som kommer vara användsbart när jag själv flyttar hemifrån, perfekt! Efter mottagningen bar det av mot slutskivan som var på Clustret där vi dansade tills stängning. Kom i säng vid 5,
glad lycklig och trött.

Här kommer lite bilder som sammanfattar min studentdag och
min sista dag som blackebergare.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback