Ananas istället för godis

Idag är jag ganska glad. Dels för att jag har fått njuta av det fina vädret, dels för att jag bestämde mig för att cykla till jakobsbergs centrum och köpa mer ananas när jag kom hem. Jag äter på tok för mycket ananas, det är väl inte dåligt på något sätt eller? Bättre än att äta massa godis försöker jag intala mig själv.
Annars sitter jag och Gustav i min klass just nu och försöker fixa och trixa ihop lite diplom till folk i klassen. Ni vet "klassens det" och sedan med en liten motivering. Vi bestämde oss från första början att vi skulle vara snälla med med GLIMTEN I ÖGAT som det heter. Nu tror jag dock att det har spårat och att vissa kommer hata oss imorgon hehe.

Nu ska jag äta mer ananas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback