4 juni...

4 juni, datumet då flest klasser i Stockholm tar studenten. Hela 50 st faktiskt!
Det har märkts ganska mycket häri området då folk sitter ute, det sjungs och
skriks överallt och vart man än går så ser man gula och blåa ballonger.
Hann med hela tre mottagningar idag: först Emmas, sen
Saras och
sist Douglas. Känner att jag fick chansenatt börja ladda upp inför min egen stora dag
 och förstå att det faktiskt händer NU!
Jag tror att jag är redo nu faktiskt. Nu blir det sängen, för imorgon är det en till
 mottagning på kvällen som jag ska ladda inför.


                                           Söta Sara och Jessica


                  Jag och Daniela...smygfotade på mösspåtagningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback