SNART EN TJEJ PÅ 19 JORDSNURR...

Förutom jobb imorgon som vanligt 08:00-16:00 så är det faktiskt min födelsedag också! Har inte reflekterat så mycket över det alls och kom ihåg det nyss. (Om en kvart faktiskt, även om jag är född först på eftermiddagen den 5 juli). Men 19 år blir jag, det är väl värt att fira lite? Blir nog en middag hemma med mamma och pappa, sedan utgång med lite vänner för nått glas vin (jobbar tisdag som vanligt också). Sedan ska jag fira med släkten nästa vecka uppe i vemdalen mer ordentligt! Har inte direkt önskat mig något, skulle behöva en hårtork då min råkade "brinna upp" i lördags. Och kanske en ny parfym. Har nämnt det i förbifarten för mamma och hon brukar vara ganska lyhörd för mina önskemål, men får se vad hon hittat på. Nu blir det sängen, puss.

Kommentarer
Postat av: sara

GRATTIS GUMMAN!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback