Snart är vi på väg till Gotland!

Det råder hysteri här hemma. Jag springer runt och letar efter allt jag ska ha med mig. Det vore konstigt om man inte packade för mycket kläder för det gör man ju jämt. Men kom nyss ihåg att jag lovade Daniela att jag skulle packa ner några vinboxar och flaskor i min väska, så nu måste jag packa om...och lämna något hörn fritt?
Hann hämta min mobil imorse också som varit på lagning så nu är den som ny. Har glömt smått hur den fungerade, det är lustigt hur snabbt man vänjer sig vid något annat.

Har några timmar till på mig att göra mig själv och packningen i ordning iallafall, blev färdiglagad sushi i brist på fantasi och tid. Se&Hör slank med för att jag har någon hat/kärlek till skvallerblaskor...


                                             
                                                                    (En del skor, ja.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback