Hatar att behöva komma på dessa rubriker...

Hittade nyss en sak som gjorde mig mållös, lite upprörd och som fick mig att tänka "vissa människor är inte kloka". Det var den här bilden under som orsakade detta och jag kan bara konstatera att dom som gjorde det lär ångra det grovt. Antagligen ganska snart? Får man inte intrycket av att dessa tjejer är ganska unga också?(herregud varför?!) Det är jättebra att ha idoler och förebilder, även snygga killar/män, men här känns det som att det spårat rätt rejält...Jag och Sara kunde inte sluta skratta åt det här alltså. Nästan lite äcklad.

Är för övrigt lite trött på Ernst "sommartorpet, sommar med ernst" Kirchsteiger. Är han någon slags svensk sexsymbol eftersom han tycks få vara med precis ÖVERALLT? Alla pratar om Ernst (kolla hemsidan för blogg.se bara). Nej nu får det vara nog med dig, Ernst!



Hur förklarar man en sån här tatuering för till exempel en framtida potentiell pojkvän...?

Kommentarer
Postat av: sara

hahahaha tatueringarna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback