Har slappat hela lördagen

Woho, nu har jag semester i 3 veckor! Så himla skönt. Skulle fira det igår med Andrea, Sarah och Hugo över ETT glas vin. Det började bra på After i gamla stan men slutade med att vi gick ut med några av Andreas vänner på NYPE och jag var hemma vid halv 5 inatt. Inget gick som planerat igår kan jag säga och jag var verkligen inte uppklädd nog för att klubba på Nypan med converse och t-shirt...menmen! Roligt hade vi. Tyvärr vaknade jag vid kl. 2 idag och har inte gjort särskilt mycket alls förutom att ligga på soffan och kolla på tv, känner mig otroligt seg i kroppen. Nu hade jag tänkt laga lite mat (läs: kyckling & avokado för typ tredje gången denna vecka) och sedan gå ut en sväng, SEN titta på fotboll och SEN sova igen. Blir inget mycket vettigt gjort idag då jag måste upp tidigt imorgon och ge mig ut på en snabb shoppingrunda, sen sola förhoppningsvis och sedan packa!
Åker till Vemdalen med bussen från centralen 10:30 på måndag. Åh längtar dit nu, pratade med pappa nyss och dom skulle precis grilla...Nä, nu ska jag nog steka min kyckling och vara glad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback