Har inget med inlägget att göra men.. vart är min header?

Är så oerhört tacksam för att det är helg! Ikväll har jag bara legat hemma och slappat och kollat en film med mamma. Den här veckan har varit riktigt lång och hård på jobbet. Imorgon ska jag in till stan en snabbis och byta ett linne som jag köpt och sedan hem till mig och sola med Sara. Är ensam hemma imorgon för mina föräldrar ska på 60årskalas i Uppsala, så jag och Sara tänkte göra det lite mysigt på min tomt. Sen är det faktiskt inte långt kvar nu tills mina föräldrar åker till vemdalen och lämnar mig ensam en vecka! Ah, vad skönt det ska bli.

Här kommer en lista på tre negativa saker som hänt mig idag...
1. Min telefon har slutat fungera. Pekskärmen iallafall. F*ck
2. Jag börjar få världens hosta och håller på att tappa rösten
3. Bränt sönder mina knän (visste inte att det gick ens?!)

Vill inte vara för negativ så här kommer tre positiva saker också...
1. Det är fredag
2. Jag fikade med jordgubbar och kaffe ikväll (lovar, jättebra kombo)
3. Ska se ett Criminal Minds avsnitt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback