Gotland 24 juli - 1 augusti

Nu är allt packat och klart. Om en timme ska jag försöka ta mig hem till Daniela med mitt bagage. Lär vara en trött Daniela eftersom hon har jobbar hela dagen och så har vi en timme på oss att packa ner det sista för att sedan ta tåget till Västerhaninge och sen byta till buss mot Nynäshamn. Färjan går inte förns vid halv 12 ikväll och sen är vi framme i Visby vid kl. 4 inatt och där hämtar Helena oss! Sedan ska vi bo i hennes sommarstuga som ligger en halvtimme från Visby. Vi har inte sett hur stugan ser ut eller ens varit tuanför Visby förut så ska bli jättespännande!
Har bockat av min packningslista så hoppas verkligen inte att jag glömt något viktigt som jag ville ha med, kroppsvård och dylikt finns ju att köpa där så det fixar sig nog.

Kände ett pirr nyss, av olust. Jag liksom förstod att något fattades. Sen kom jag på att jag inte druckit något kaffe idag! Låter fånigt men jag behöver dricka kaffe mitt på dagen och eftermiddagen för att hålla igång. Jag blir inte direkt pigg av det men det ger mig absolut energi i längden. Så om vi ska orka hålla oss vakna till 4 så är det nog bäst att jag gör lite nu, det dumma är bara att det "rinner igenom" en så fort...med tanke på den långa resan vi har ut till Nynäs. Jaja det blir ett senare problem, nu blir det kaffe med smak av choklad.

Hoppas hoppas hoppas vi får bra väder nu, ser inte så ljust ut för tillfället.
Kommer hem om en vecka!

                   

                                                     Det här är vad som väntar oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback