En Plats I Solen

Sitter för tillfället med ett glas vin i handen och försöker borsta igenom håret samtidigt som jag bloggar. Går jättebra! Tjejer har nog rätt bra multi tasking-förmåga ändå...
Ikväll ska jag, Sara och Nina till några av deras vänner i sumpan och ha lite trevligt. Blir nog en lugn kväll då jag måste upp rätt tidigt imorgon. Sedan så har jag lovat mig själv att inte dricka något ute ikväll, eftersom jag fyller år på måndag så sparar mig tills dess för då ska jag dricka champagne, jorå lite ska jag fira min obetydliga ålder. Är inte särskilt sugen heller känner jag. Ett bra tecken kanske.

Eftersom min LG-telefon dog igår så har jag min gamla snorgula sony ericsson nu igen och kan bara säga att jag aldrig mer tänker vara otrogen mot sony ericsson. Ända BRA mobilerna jag någonsin ägt har varit en Sony Ericsson. Ska kolla på lite sånna imorgon när jag lämnar in min imorgon, får se vad dom säger då. Har en känsla av att den är helt trasig med tanke på hur skärmen betedde sig.
Nu ska jag iallafall klä på mig och sätta på lite kaffe, behöver lite energi efter en hel dag i solen. Kan säga att jag är röd som en tomat i ansiktet, verkligen tomat. Fancy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback