Blandat inlägg..

..som får innehålla lite allt möjligt. Håller på att städa mitt rum just nu, började rensa garderoben igår och putsa fönster. Nu kan jag inte sluta. Gick lös på min byrålåda också och har fått ihop en hel svart säck (en sån där liksäck..) som är fullproppad med kläder. Sara ska komma över senare och se om det är något hon är sugen på haha. En del saker är gamla och helt urtvättade, andra saker har jag inte använt på flera år och en del är lite trasigt och jag orkar inte försöka sy ihop det. Så det får gå iväg till klädinsamlingen/läkarmissionen. Något bra med att städa ur förråden iallafall. Ska även börja se över mina framtida klädköp mer har jag försökt lova mig själv, har extremt mycket kläder. Tror jag har mer än många andra faktiskt, sen jag upptäckte klädauktioner och second hand så har klädkontot ökat en del.

Är lite irriterad över min lönespec som jag fick hem igår och som inte alls stämmer. Fattas ca 1000 kr så nu måste jag kontakta mammas chef eller något..suck! Ska försöka fixa innan Gotland på Lördag. Aah snart åker vi!
Hur som helst, tar mig nog en drygt timme till att städa, sen ska jag sola, sen putsa fönstrena i vardagsrummet som jag tydligen lovar och sen ska jag träna. Väl planerad dag med andra ord.


                                                                                                                                                                             
Fick bara någon spontan lust att fota mig själv, hehe. (Man skymtar liksäcken på första bilden föressten). Nu inser jag att har lyckats städa bort mobilen? Den måste ligga under kaoset i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback