Befinner mig i Stockholm igen

Hej! Kom hem från Norrland igår och har verkligen haft det jättebra. Det har varit en extrem lugn vecka med middagar hos mormor och morfar, resturangbesök på "byns pizzeria" (haha älskar det), fjällvandring (fick klappa getter) och en del mys framför brasan! Perfekt vecka, är helt utvildad och har sovit extremt mycket. Var lite tråkigt att inte stanna längre och svårt att säga hej då till mormor och morfar, nu när dom är så pass gamla vet man aldrig när det är sista gången man får se dom..Nej usch, det här vill jag inte tänka på alls. Jag och pappa bestämde iallafall att i september blir det han och jag som tar en vecka tillsammans där uppe så mamma får vara "ifred" här hemma, men det ser jag fram emot.

När jag kom hem igår åkte jag direkt till Sara och lagade middag hemma hos henne, chicken tikka masala blev det som ni ser nedan på bilden. Det är liksom "vår maträtt" sen vi var i Magaluf och åt det. Indisk mat är det absolut bästa tycker jag!  
                                   


Idag så har jag shoppat en del inför Gotland på lördag, längtar sjukt mycket nu och träffade även Andrea och Daniela i stan för en fika. Hade iallafall 2 par skor, lite underkläder och 3 toppar med mig hem.Lyckad shopping, hittade allt jag ville ha idag! Nu är jag redo för partykvällar i Visby.

Nu ska jag ta en liten promenad med Sara och kyla ner mig lite, tränade ikväll så är fortfarande jättevarm och svettig(?) fast jag duschat. Usch! Men jag älskar värmen, vill inte alls klaga..då försvinner den säkert bara.
 

Kommentarer
Postat av: Roadrage594

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback