Är arbetssökande på heltid

Hemkommen från Daniela, vi pratade och planerade en del inför Gotland. Fick även höra om Isabelles planer att sticka till Norge. Daniela har tackat ja till att plugga på KI i höst så dom flesta av mina vänner verkar ha sina höstplaner ordnade. Jag däremot, har ingenting alls bestämt. Är arbetssökande och håller på att söka jobb för fullt. Sökte ett idag som skulle passa mig perfekt. Ingen större erfarenhet krävdes. Jobbet är som administrativ assistent på ett ganska känt klädföretag. Håller tummarna för mig själv!

Innan jag sover slänger jag även upp en bild på min nya kärlek från H&M. Fick hem den förra helgen efter riktigt lång väntetid. Men den är jättefin och har absolut varit värd att vänta på.


                            
                                                         från Fashion Against Aids for H&M

Kommentarer
Postat av: sara

den va jätte fin!

2010-07-23 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback