SUNSET BEACH

Kom hem för ett tag sedan från sjukhuset där "vi lämnade" in morfar nu. Hoppas allt går bra, vi fick ringa senare ikväll då han ska ha vaknat upp efter operationen. Idag kommer vi bara tänka på honom och så fort vi vet något ska vi informera mormor som inte heller kunde sova något inatt. Mamma gick iallafall till jobbet efteråt och jag funderar på att baka något. Vill hålla mig sysselsatt men vet inte riktigt vad jag ska baka, eller vad vi har för ingridienser att baka med hemma?
Ska ligga kvar ett tag till i sängen och söka jobb iallafall, imorgon ska jag åka in till stan och göra några besök på caféer och butiker för att lämna mitt CV. Jag tänker ligga i hårt nu tills jag får något! Sedan får jag inte glömma att ´ringa till frisören. Måste hinna klippa mig innan turkiet (vi åker nästa fredag!!!). Är löjligt glad över en annan sak idag också, lyckades hittade min gamla favoritserie SUNSET BEACH på internet haha. Letar fler och fler avsnitt och kommer säkert gå igenom hela innan veckan är slut. Underbara intriger och mina favoritkaraktärer var Meg & Ben (bilen nedanför) och Fader Antonio Torres. Älskade 90-tal!
                 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback