Stockholm är en tropiiiiisk zon

God eftermiddag! Vart tog solen vägen? Ser ut som att det ska börja åska och regna nu..Ja, nu hörde jag mullret också. Jag som ska ut ikväll, men det ska jag oavsett väder. Vi försöker bara bestämma oss för vart vi ska gå nu, vart vi ska ses först och allt det där som vi ska vara överrens om. Känns som att det nästan alltid är jag som ska komma med förslag eftersom jag var den som ville gå ut från början.

Om några timmar ska vi åka och hämta morfar på centralen, sen ha lite middag här och sen beger jag mig ut. Försöker komma på vad jag ska ha på mig också...? Har köpt massa nya kläder men vill hanågot så enkelt som möjligt i den här värmen.
Den här kavajan fick föressten följa med mig hem för någon dag sen.


                                                               
                                                     Denna fast i beige. 300 kr från H&M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback