Leksaksjakt på BR

Hallå! Ska snart bege mig mot Vällingby och möta min barndomsvän Johan. Tror vi känt varandra hela vårt långa 19åriga liv, då våra mammor har känt varandra sen dom själva var i vår ålder! Vi ska ta en fika och prata lite om sommaren, hur vårt jobbsökande har gått med mera. Sedan ska han hjälpa mig att leta leksaker till mammas kusins barn på BR. Ser faktiskt fram emot att gå in där haha, var så länge sedan. Är löjligt sugen på att spana in deras leksaker. Längtar tills någon av mina kusiner här i Stockholm får barn så jag har desto mer ursäkt att titta på babystuff och leksaker!

Nu kom mamma hem med morfar från sjukhuset, vi ska äta lite lunch tillsammans sedan blir det Vällingby.



                    Klippte mig igår föressten. Blev riktigt nöjd med längden nu som tur var


Kommentarer
Postat av: sara

vad fin du blev i håret <3

2010-08-20 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback