Imorgon lämnar vi regniga och kalla Sverige

Lagom tills att hösten kom hit så drar vi iväg till varmare breddgrader. Idag har det varit stressigt med packning, lämna in min cykel med punktering, handla mat och sen laga mat till mig och pappa. Har lovat att börja laga mat minst en gång i veckan och eftersom jag åker imorgon så blev min dag idag. Får se hur jag håller upp det här när jag är hemma igen hehe. Nu är iallafall det mesta nedpackat och mycket musik har matats in i ipoden. Imorgon ska jag in till stan vid halv 8 och fixa naglarna på Frida's innan jag åker iväg också. Sen hem, packa ner det sista och göra mig själv resklar. Känner mig lite illamående just nu men det är nog bara resfeber hoppas jag. Blir lite slappande i sängen nu innan jag somnar helt. Ah imorgon åker vi hit...Kunde inte varit gladare.


                                                 Gläääääädjeskrik!

Kommentarer
Postat av: sara

GLÄDJESKRIIIIIIK :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback