Hemma igen från Gotland, Visby och Herta!

Anlände hemmet vid 06:00 imorse och det var en trött tjej som åt lite välbehövd frukost och som sen dök ner i sängen för att sova bort halva dagen. Sedan har jag packat upp, tvättat, handlat och lagat paj och kladdkaka. Efter den här veckan på Gotland så ska jag börja ett hälsosammare liv har jag bestämt. Så bestämde mig för att avsluta det onyttiga livet idag och äta kladdkaka som avslut, för att imorgon ta tag i träningen och bättre matvanor inför Turkiet om 3 veckor! Önskar mig mig själv ett STORT lycka till...

Men hur som helst, Gotland 2010 kan vara något bland det sjukaste jag varit med om någonsin. Allt som inte fick hända, hände. Vi har råkat ut för alla slags olyckor man kan, så som beslagtagen bil och körkort, sjukdomar, trasiga cyklar,borttappade kameror (och människor för den delen), dåligt väder och flera besök på polisstationen. Utan att säga för mycket så kan jag bara säga att det har varit en sjuk vecka!
Förutom allt dåligt vi råkade ut för så har jag haft en underbar vecka,med fina Helena och Daniela. Hon hade ett jättefint hus vid vattnet i Herta som ligger en bit utanför Visby. Vi hade några bra partykvällar i Visby (vi tog oss dit med buss och cykel haha) och några myskvällar bara vi tre hemma i huset med vindrickande och tjejsnack. En vecka går alldeles för fort helt klart så jag längtar tills nästa sommar då vi gör om alltihop igen (förhoppningsvis utan olyckor såklart).

Ligger nu i sängen, hade nyss Sara här på en fika och nu borde jag snart sova om jag kan. Kom hem till ett tomt hus idag då mamma och pappa är uppe i Norrland och kommer hem på lördag. Kommande vecka så jobbar jag måndag-fredag så ska försöka återgå till "vanliga rutinerna" igen. Nu ska jag läsa lite i min nyfunna bok, sen sussa!


 På kvällspromenad i Herta med fina flickor, saknar stranden redan...och flickorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback