En dag ute i Vaxholm

Hemma igen från Vaxholm nu, vi åt på en italiensk restaurang och spanade på alla turister. Kände mig själv som en turist där ute nästan, har bara varit där ett fåtal gånger. Det var iallafall extremt mycket spanjorer i farten, jag och mamma som ansträngde oss för att höra deras konversationr och förstå vad dom säger. Jag och mamma pratar om att vi borde åka ner till Spanien i vår under 2 veckor tillsammans och läsa spanska, var länge sedan vi gjorde en resa bara vi två tillsammans. Verkar som att det blir mycket språkplugg för mig det närmaste året!


                                       Kristian                                                        Andrea & Peder
              
                     
                    Kristian &Carolina (som hatar att posa på bild haha)

På Josefina's igår. Min kamera var bara dum och ville ta röda/lilla eller blå bilder?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback