Born free

Jag har inte råkat ut för några olyckor alls idag. Inte så förvånansvärt kanske, om man nu inte är väldigt skrockfull. Jag är nog inte det innerst inne men lite lätt på ytan bara. Om något dåligt skulle hända skulle jag direkt tänka "fan, det är ju fredag den 13de faktiskt...".

Satt dock och svettades ihjäl på jobbet och ville bara hem hela dagen, gick sen vid 16 och handlade lite på vägen hem. Äter själv ikväll då mamma och pappa är ute på festligheter med vänner. Kom nyss ut ur duschen och ska faktiskt ta mig ett glas vin strax, men bara ett. Min hälsosamma vecka går faktiskt bra än så länge, och blir en promenad med Emma och Sara efter middagen. Måste ringa dom typ nu. Sara är den tjejen som när hon är uttråkad går och lägger sig och somnar NÄR SOM HELST på dagen om man inte bestämt en exakt tid och att man absolut ska ses. Så ska se till så att hon inte sover eller annars väcka henne!!!

Imorgonkväll blir det utgång med vännerna från Tyresö bland annat. Får se vart vi hamnar någonstans. Men först blir det middag hemma med mamma, pappa och morfar som kommer ner med bussen imorgon. Ser verkligen fram emot det även om anledningen är att han ska opereras på tisdag. Sedan måste han stanna på sjukhuset några dagar och sen ytterligare några dagar hemma hos oss. Även fast han är tvungen att komma hit pga att han fick en akut läkartid så är jag ändå jätteglad över att han kommer ner så jag får krama och pussa på lilla morfar! Mormor ville dock inte följa med utan stanna uppe i norrland och vakta huset, haha.

Nej nu vill ja ha ett glas vin och lyssna på det häär. (Videon är som känt ganska våldsam).

M.I.A, Born Free on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: sara

bäst att ses snart så jag inte somnar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback