Blue my mind

Sitter på jobbet och stirrar ut över ett grått Stockholm. Jag trotsade dock regnet och tog en svart klänning idag, så är barbent! Är så pass kvavt här på jobbet att man helst inte vill ha något alls på sig. Tog dock med mig en varm kofta och trenchen tills ikväll, då blir det Allsång på Skansen igen. Ska bli kul, vi tänkte ha lite picknick denna gång också innan. Är laddad med paraply iallafall inför ikväll då jag möter upp Daniela och Charlotta för ännu en kväll på Skansen. Andrea kanske gör oss sällskap efter att hon slutat jobba där. Om jag minns rätt är det Jerry Williams, Charlottee Perelli och Orup bland annat som ska uppträda. Utbudet på Skansen är helt klart alltid varierat och dom har lyckats bra i sommar verkligen. Förra veckans Jakob Hellman var jättekul, lyssnade mycket på honom förut och har den senaste veckan börjat göra det igen. Fast nästa vecka, då kommer min FAVORIT nr 1! Hihi


                          Idag har jag denna färg på mina naglar. Från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback