Allsång på Skansen ikväll

Egentligen så får jag absolut inte blogga på jobbet såklart, eller facebooka för den delen hehe. Idag har jag gjort både och men det värsta av allt var nog att jag slängde iväg några ansökningsbrev till andra jobb i höst. Det är nog snäppet värre men ursäktar mig själv genom att säga att jag i en timmes tid inte fått ett enda samtal eller mejl. Ovanligt! Nu ska jag sätta på kaffebryggaren och fika lite istället.

Efter jobbet så ska jag hem och duscha och byta om snabbt för att sedan möta Daniela i stan och några fler av henens vänner för att gå på Allsång på Skansen. Det var två år sen jag var där senast så ska bli kul!

       

Kommentarer
Postat av: Oleanne

Interesting. No more comment :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback