Stort + för en härlig frukost

Det är bara sola och slappa som gäller idag också! Vill iallafall bygga upp grundbrännan innan Maggan. Det är intressant det där med att man inte vill vara blek när man åker på semester? Jag som är så ljus i hyn måste verkligen vara försiktig med solen utomlands så bra att värma upp här!

Imorse var jag för övrigt väldigt duktig. Jag har alltid varit en "frukostmänniska" och kan i princip äta hur myycket som helst precis när jag vaknat. Idag slog jag på stort och åt inte bara mycket utan även en nyttig sådan också. Gröt med lingonsylt&mjölk är fantastiskt enkelt och gott. Sedan 2 äggmackor med kaviar och efter det var jag mätt! Jag är faktiskt fortfarande mätt. Ska sola lite till nu på verandan och sedan cykla iväg och handla! Mitt kylskåp är tomt igen,hjälp!
Vem äter allt?


                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback