Nyduschad och helt varm i kroppen.

                                                                     


Sol sol sol! Åh vilken härlig dag det har varit. Den har spenderats på verandan i solstolen med ipoden i öronen och det var så skönt att jag somnade flera gånger. Den ni. Det hade jag inte väntat mig. Vänder det nu? Vädret alltså.
Efter att ha blivit riktigt hungrig efter allt solande så åkte jag till Vällingby för att köpa en ny body lotion, nu när jag börjar flagna helvete, och även mat från steakhouse då jag inte orkade laga något alls ikväll! Så är det när man är ensam.. och ioförsig ganska ofta annars också...
Det enda jag känner nu är mitt kaffesug och min rygg som gör ganska ont efter en dag i den hårda solstolen. Nej nu ska man inte klaga, brun har jag blivit!

Vad ska man hitta på nu? 1. Sätta på kaffe 2. Kolla tvprogrammet.
Hej så länge!


                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback