Kommer i säng alldeles för sent som vanligt, suck.

Säger Godnatt med en lättnadskänsla i magen, och med tacksamhet över att det redan är en ny dag igen Trodde nog att igår skulle kännas mer än vad den gjorde. Jag mår bra, helt okej. Det är Skönt. Insåg precis också att jag saknar mna förälldrar ganska mycket haha, helt otroligt. Trodde inte det skulle kännas svårt. Kanske för att jag pratade med mamma tidigare och fick höra om middagen dem skulle ha hos mormor och morfar och annat dem planerat i veckan, plus att stugan vi  byggt där uppe är helt klar nu,målad och allt! Mamma skulle skicka kort iallafall på den Skulle gärna åka dit nu nu nu. Aja, nu är det läggdags, i mammas stora säng,som är myycket bekvämare än min.  Kom just på en sak att göra imorgon som redan piggar upp mig, haha vilken idé. Berättar mer imorgon tror jag..Ska borsta tänderna nu! nattinattinattinattinattinattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback