Kate and Leo

                                               svarta gelehallon,mums.

 Blev ingen utekväll utan en innekväll med mig själv. Var lite irriterad först men lugnade ner mig efter att ha beslutat mig för att cykla till närmsta affär och hyra några filmer och köpa lite godis. Så la mig ner i soffan,förberedd för en myskväll med tofflorna på och satte först på SATC. Var så länge sen jag såg den med Patsy på bio. Efter allt godis blev jag så törstig att jag nu inför den andra filmen laddade upp med en stor kanna vatten istället. Usch jag är dålig på att dricka ordentligt med vatten! Andra valet var Revolutionary Road som jag äntligen (äntligen!!) ska få se. Har längtat så efter att få se dem återförenade. Nu ska jag krypa ner igen,med Kate och Leo som sällskap.


                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback