Ja,min kärlek får du bära.

                                      

Den här låten vill jag spela på mitt bröllop om jag gifter mig nån gång,så otroligt vacker. Hjärtskärande på något vackert vis. Shirley har verkligen en röst som når in i mitt hjärta. Jag blir alldeles kallsvettig och varm på samma gång.

                                                           
                                När som klockorna har stannat
                                    Och tiden tycks stå still
                                  Och man inte vågar säga
                                 Det man längst i hjärtat vill
                             Då ska vi ta varandras händer
                               Då ska vi minnas denna dag
                              Och förstå vad som än händer
                                  Är det alltid du och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback