I'm not dead yet

Woho,mitt första blogginlägg på min nya bärbara dator. Sitter för övrigt och bloggar nere i vardagsrummet framför tvn, känns som att jag flyttat ner hela mitt rum hit sedan jag blev ensam hemma för en vecka sedan.
Tappade verkligen lusten inför att skriva och att uppdatera hela tiden för ett tag sedan och nu känner jag mig riktigt ringrostig, vad ska man skriva här? Berättade nyss för Sara att jag hade tänkt ta upp bloggandet igen,även om det bara blir för en kort period nu när jag verkar ha mycket tid över..
Saker och ting kommer och går i perioder och just nu känner jag bara att jag är redo att bli vän med bloggen igen,berätta allt för den och ta hand om den.
Men först och främst ska jag ta hand om mig själv,that's right. Jag hade tänkt börja med en ansiktsmask och att måla naglarna sedan kanske jag börjar tänka mer så på ett känslomässigt plan också, känns som att jag tryckt undan mig själv och hur jag mår alldeles för länge nu. Men jag vet att sånna småsaker som att fixa sig kan ge en otrolig bra feelgood-känsla bara det, en känsla av att vara "ordnad och ordentlig". Därför ska jag även ta hand om diskhögen som bara verkar växa och växa för varje timme..mest av kaffekoppar dessutom? Hur mycket kaffe dricker jag om dagen?

Känner mig glad och lycklig över att ha presterat något annat än ett videoinlägg i min blogg för första gången på länge!
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback