TORQUAY NEXT!

När jag googlade på Torquay dit Johan och jag ska i sommar,var nog den här den´finaste och mest harmoniska bild jag fann,visst ser det ganska typiskt "engelsk-hamnstad-idylliskt" ut?
16 JUNI börjar resan,förhoppningsvis från ARLANDA flygplats. Jag erkänner att jag var skeptisk till denna språkresa i början,men nu längtar jag,jag längtar efter England. Särskilt när Carro i klassen har sagt att när hon var där förra sommaren var det jättebra och supermysigt. Trots att hon bodde på ett gruppboende,och jag ska bo i en värdfamilj. Så nu känner jag mig lugn,bara jag inte hamnar i en alltför wierd familj? Detta faktum återstår att se..

                      image361

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser jätte mysigt ut :) Glömde vår gym dag idag, men jag VILL verkligen då :P fredag eftermiddag? sms mig

Postat av: J

jag var skeptisk, jag är skeptisk, men vi ska göra det!!

2008-05-21 @ 21:37:18
Postat av: Caroline

Det va verkligen en jätte mysig liten "by", haha. Sjukt fint vid vattnet. Bilden du har där visar inte en så fin sida ska jag säga, haha.

Men jag bodde i värdfamilj också, mycket bra val! ;D

2008-05-29 @ 18:37:48
URL: http://calineo.blogg.se
Postat av: Www Amor

Excellent site. It was pleasant to me.

2010-10-18 @ 14:57:39
URL: http://www-amor.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback