Taget från 'SaraSalminen.blogg.se¨..

Efter mycket disskusion så ser min slutliga lista över "tio-topp-snyggaste-killerna-i-världen" ut såhär:

 - Charlie Hunnam
(GSH,en av dom bästa filmerna någonsin enligt mig och Sara!)
 - Magnus Betnér
(Brukar enligt säkta källor hänga runt st:eriksplan och humor är alltid sexigt)
 - Zlatan Ibrahimovíc
(Fotboll + en Zlatan = kärlek)
 - Jared Padalecki
(Jag får honom och Patricia får Jensen Ackles,våra favoriter från supernatural)
 - Björn Gustavsson(!!)
 (Har totalt charmat mig och jag vet att Maja inte är den som skulle tacka nej..)
 - Josh Hartnett
(2 filmer: Pearl Harbour och Brokeback Mountain)
 - Milo Ventimiglia
(Han är en stor anledning till varför jag tycker om Heroes så mycket och lyfter serien ordentligt)
 - Andreas Wilson
(Alla måste erkänna att han är rätt snygg i ondskan? Dessutom har min mammas fd arbetskollega dejtat honom,hot!)
 - Gerard Butler
(Chockade med sångrösten han har i Phantom of the opera och även i 300 är han värdig att titta på)
 - Sista platsen: Orlando Bloom!
(Pga att jag aldrig kommer kunna glömma min första "kändisförälskelse".


                                                                

Kommentarer
Postat av: sara

Charlie Hunnam
Grrrr..

Postat av: Anonym

Josh Harnett är inte med i brokeback mountain :?
Du skulle sett senaste supernatural, Padalecki hade lite sexy time och hans armar... du får youtuba det ! :P

2008-03-05 @ 12:14:59
URL: http://patriciabk.blogg.se
Postat av: E

Oj,jag tänkte på JAKE! haha
Men jag missar alltid,får tvinga mathias att ladda ner åt mig istället :(

2008-03-05 @ 19:48:10
URL: http://frokenlindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback