..Och så var man hemma

 ..från Polen. Det var Great! särskilt med Mathias,vi har haft dom bästa dagarna tillsammans hittils. Med både ett hemskt besök till koncentrationslägret Auswitch och shopping i Krakows enorma Galleria. Ja i Krakow där vi befann oss under hela veckan var det ungefär lika grått och trist väder som här,men en fin gammal stad är det. Tyvärr hade vi problem med hotellrummet då fulla engelsmän och små sjätteklassare  sprang runt och förde liv,även sängarna var för små och alldeles för hårda. Vi fick faktist byta rum en gång.Jag har saknat min egen säng. Dock saknar jag dom läskiga receptionisterna och dystra bar-tjejen,som vi tiggde is av hela tiden. Varför var ni så ledsna för? det undrade jag och pappa.
Nu är man hemma och snart börjar skolan och vardagen är tillbaks,men gissa vad? Jag är ganska nöjd ändå.
Ska snart iväg till Johan på middag så bäst att jag springer(ja verkligen springer) in och ut ur duschen snabbt och sminkar mig. Kanske använder min nya klänning från Krakow också? dock är den fårn tråkiga ZARA för polska kläder var inte direkt..hippa? Nu ska jag skynda mig!
                                 

                         



                                        


                                                                   LAMMKÖTT?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in min blogg:)

Postat av: Ek

Jag vill tillbaka till dansgolvet med mitt lammkött (;

2008-03-29 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback