..För där emellan kommer påsken

Och snart är det Påsklov,våren bara rullar fram! Snart är redan Mars slut faktist..
För min del innebär påsklovet till största del Polen med familjen och Älskling.Till Krakow närmare bestämt.
Det har vi sett fram emot länge!  Sedan såklart blir det säkert en massa onyttigheter och godis som det brukar bli..


                                     image325
- I År vill jag bara ha brända mandlar och pengar i mitt påskägg.
Och kanske ett presentkort på MQ som jag bett om av pappa. 

                                                                          Vad vill du ha i ditt påskägg?

                                            

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag vill ha dig i mitt påskägg :)

2008-03-19 @ 20:18:08
Postat av: Ek

Men Andrea, då är vi två ;)

2008-03-20 @ 19:39:03
Postat av: Anonym

Ett faberge ägg fyllt med george clooney, pengar, och kanske lite gratis bio biljetter :P
jag ringer dig imorn om träningn

Postat av: Ellinor

Haha,I'm all yours Andrea!
fast ikväll är jag din mathias ;)

ps.(Hoppas du har det bra i dalarna och att det går bra med R!)

2008-03-21 @ 14:11:17
Postat av: Andrea

HAH! Där ser du Mathias ! :D
Elli, vi måste prata om R. de e lugnt medmej men jag vill prata ändå. :)

2008-03-22 @ 01:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback