IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!!!!!111^23

Yippie! Imorgon åker jag. Klockan 12.40 går planet till England,och sedan via buss ska vi ta oss till Torquay.
Hela dagen har bestått av att
* Packa(en väska räcker inte åt det jag vill få ner till mina 2 veckor)
* Fixa en ny iPod
*Ladda iPod med musik
* ..och äta!
Känner att nervositeten blrjar komma krypande,eller paniken kanske jag ska säga. Johan är ett bra stöd i det hela iallafall,han är minst lika nervös (panikslagen).

Pratade för övrigt nyss med Andrea,som har visat ett otroligt dåligt uppförande den här helgen! haha,riktigt chockad blev jag när vi nyss hade en långt telefonsamtal..vi kan säga som så att allt inte går som Andrea tänkt när hon är full!
Mathias kom precis hit som en kylande vind,jag är alltid dödshet i ansiktet medans han är helt stelfrusen,sitter och svettas i kofta och strumpbyxor.
Påtal om vad man har på sig så undrar jag vad klädsel blir tills imorgon då jag åker? ledig men uppklätt låter som mig,så kjol och ballerinas blir det. Plus solglasögon som jag och J kommit överrens om.
Nu ska jag fortsätta fixa inför imorgon.

                                       

                                                                                   Mm,favoriten!


Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas du har det jätte bra :)



saknar dig

Postat av: Emma

Hare bra :)

och när du kommer hem får vi se till och träffas lite mer :)

2008-06-19 @ 17:32:00
URL: http://shoortcut.blogg.se/
Postat av: EKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

SNAAAAAAAAAART!!!!! 30 timmar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333333333333333333333333333333333333

2008-06-19 @ 23:52:53
Postat av: Eldarmariann

I like your website. Good job.

2009-04-09 @ 10:15:53
URL: http://eldarmariann.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback