FÖR NU HAR JAG KLARAT ETTAN!

Åh,vilken avslutning. Åh vilket dåligt väder. Åh vad sorgligt.
Massor av blandade känslor var det definitivt när vi sa adjö till alla treor och även en del lärare idag på vår fina avslutning i Blackeberg. Sjöng gjorde vi också,i över en timme kändes det som,med allt från Den blomstertid till låtar från RENT musikalen. När utpsringet var på gång tyckte jag väldigt synd om dom flak-åkande-studenterna,typiskt att det ösregnar just idag-
Men nu,börjar faktist solen äntligen titta in  enom mitt fönster. Ovh det gråa vädret är som bortblåst.
Ikväll ska jag,Andrea och Ebba till Ekerö för att fira Ebbas vän Malins avslutning,blir säkert supermysigt med grillande i det förhoppningsvis fina vädret osv. En perfekt avslutning!
Var annars också väldigt nöjd med min klänning som jag köpte igår till avslutningen från Zara,precis min stil och lite sådär gammaldags gräddvit.
Nu måste jag börja planera mina sommarplaner på allvar här,på måndag åker jag till England(torquay)i 2 veckor och efter det ska jag väll jobba,men efter det och när den "riktiga semestern" dyker upp så måste jag ha planerat den väl. Gotland står högt upp på listan,och även att besöka Andrea i Dalarna är prioriterat.
Så småninom ska jag fylla på med fler inlägg om min sommar.men nu ska jag ner och koka lite ägg till min sommarlunch!

                           
                     Den Blomstertid nu kommer,med lust och fägring stor..
                        Nu nalkas ljuva sommar,då gräs och gröna gror.

Kommentarer
Postat av: Nicolashilde

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback