"Ta-tag-i-allt- Dagen"

Så var det söndag och imorgon är lovet slut. Det kunde inte varit värre. Dessutom pluggar jag,Så jo det kunde bli värre..
Iallafall,så vaknade jag inte förns halv 12 imorse(eller idag kanske man säger) och jag hatar det för då har halva dage gått åt till absolut ingenting. Men kvällen hos Sara igår var väldigt lyckad och trevlig,trots några små incidenter. Vi åt massor(!) av god mat och pratade massa skit hela kvällen,precis som en tjejmiddag ska vara. Trots allt så fanns det några killar i huset ändå,så helt kill-fritt blev det aldrig. Jag kom hem vid halv 2 och ville bara dö av utmattning eller ringa någon för att det kändes så jävla meningslöst att sova!
Hur som helst nu ska jag snart sluta plugga för idag och ta tag i något annat viktigare,
Nämligen Thomas. Vi som aldrig lyckas bestämma när eller hur vi ska träffas,det var så himla länge sedan nu. Det har säkert sina fördelar med tanke på vad vi gick igenom förra våren och sommaren och hur krångligt allt blev,inte alls som jag ville men så verkar det ju gå med det mesta. Jag är så oerhört tacksam att vi kan vara vänner,för du är verkligen en toppenkille och jag kan prata om allt med dig känns det som. Vi har känt varandra i 3 år och jag tycker vi har gått igenom allt 2 människor kan vara med om,därför vill jag inte att det ska bli som förra gången..att det bara blir sådär tyst. Så har verkligen lovat mig skälv att skärpa mig,för det har varit mitt fel att vi inte setts,fast det har behövts - Ska ta tag i detta nu,och ringa efter jobbet. Jag känner att idag har jag tid för att ordna en del,så nu måste jag verkligen ta vara på tiden vilket inte är min starka sida. Måste även ringa Ebba och fråga när fan vi börjar imorgon,OM vi ens börjar då. Panik...

Kommentarer
Postat av: louise

hehe, ja ;)
sen blir det turkiet i sommar också i 3 veckor :) underbart!

Postat av: Jennica

owh jag är glad att ja gått ut skolan och slipper plugga. Men jag har ångest för jobbet imån dock :S

Mjo lite sol behövs i detta vädret :S Lycka till med plugget :)

2008-01-06 @ 16:10:07
URL: http://microkaka.blogg.se
Postat av: Emelinda

Nee du, han vill absolut inte ha några barn överhuvudtaget :( Han blir 30 i år o då borde man nog ha kommit på om man vill ha barn trots allt.

2008-01-06 @ 16:11:27
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Sanna

Jo den är också helt klart årets låt! :)

2008-01-06 @ 16:13:36
URL: http://www.miss0.blogg.se
Postat av: Jennica

Haha jo det är väl så ;D

2008-01-06 @ 16:22:30
URL: http://microkaka.blogg.se
Postat av: Arntbettina

NICE SITE WELL DONE

2010-06-30 @ 11:53:08
URL: http://arntbettina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback