Hos Messi



Kvällen igår började på Fridhemsplan och slutade i Solna hos den mycket underhållande messi.
Haha,herregud. Jag minns delar av detta från igårkväll. Vi drack vin,spelade våghals(ett spel med sanning&konsekvens och drack vin igen.
Jag fick skämma ut mig med låtsasspråk och papper i näsan,Sara var mer Nasty hela kvällen och immiterade sälar. 
En mycket bra kväll,med underbart sällskap. Den slutade bra med en trevlig taxichaufför somerbjöd sig att skjutsa hem Sara gratis,den tjejen har tur hon. Ju mer och mer jag tittar på videon så märker jag hur hemsk jag är när jag är full,därför kollar vi en gång till..SKÅL.

Uppladdad av 
Messi
www.messi.blogg.se
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Våghals är så jäkla roligt! Jag är ett stort fan av den leken^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback