HELG,thank god!

Hej,jag har blivit sämst på att blogga. Verkligen! Låg på topp 15 listan jättemycket förut haha. Men nu i gymnasiet har man verkligen mindre och mindre tid för varje eftermiddag som kommer känns det som
Sitter och lyssnar till Bringin on the heartbreak' med Mariah Carey. Så glad över att Naturkunskapsprovet är över och gick nog ganska bra dessutom. Minst ett G+! Jag blir alltid så osäker.
Känns också bra att jag ska jobba 2 dagar nästa vecka hos mamma,jag är behövd där! Sedan veckan därpå blir det kanske lite fler dagar..
Hur som helst,gick nyss en promenad och har nu duschat och är ren och fräääsch. Kanske borde sätta på mig något bättre än mysis och världens slitnaste svarta t-shirt? nej,ja orkar inte.
Nu blir det en smoothie med lite jag vet inte vad, jag får väll leta fram någon gammal tomat i kylen,jag kan lova att denna inte blir god. Bytte föressten nyss till Can't live if living is without you på min MC-lista. Det blir nog ganska mycket av henne ikväll,känner för det. Ikväll ska vi fira emma,som fyllde 17 år i onsdags,lilla lilla gumman. Det ska bli kul,får höra med Sara hur,vart och när vi ska ses. Ska även senare släpa mig iväg till Väsby och älskade,men det blir senare det!
Nu ska jag gå och bråka med mixern och få min äckliga-tomat-smoothie gjord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback