You told me everything

Precis nyduschad och hungrig som fan. Pratade med Ebba nyss,det stod inte alls bra till där hemma. Usch vi har verkligen olika problem,men ändå är det alltid om killar,tur att vi alltid kan prata med varandra om allt. Tydligen blev det ingen bowling idag med klassen heller,inte för att jag hade velat följa med just idag..men ändå.
Sitter och lyssnar varenda K clarkson låt som finns just nu,för hon verkar verkligen träffa alla punkter väldigt rätt just nu hos mig. Särskilt
denna (dock har jag malerade ögon).
Nu hade jag tänkt ta mig något att äta,eller massor snarare,att man glömde middagen igår känns verkligen nu. Tänker hur som helst inte göra som söta sandra och beställa en pizza,så långt ner tänker jag absolut inte sjunka. Inte idag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback