Uppdatering fran Teneriffa..

Onskar jag kunde skriva med a,a och o(ni fattar) och aven lagga in lite bilder. Har tagit sjukt manga och lyckats fota sjukt konstiga personer och saker har pa Teneriffa! Langtar definitivt inte hem,jag funderar pa att stanna har for alltid faktist. Kanske ska bo har nar jag blir aldre med min familj,det vore nagot. Det har klimatet passar mig!
Sitter for tillfallet pa ett indiskt internetcafe och den mystiska killen i kassan gissade just att jag var svenskt,hur visste han? Ska jag bli forolampad eller glad? uh.
Har kopt ett par nya flippifloppisar ocksa eftersom mina andra jesussandaler gick sonder forsta dagen attans attans. Aven kopt en Panamosbikini som var betydligt billigare har och en immitation av en Guessvaska(den ser faktist ratt akta ut om man undviker sommarna). Fick vaskan till ett mycket battre pris av killen i Santa Cruiz an har i Playa Fanabe dar vi bor,i vanliga fall kostade den 80Euro men om jag gick ut med honom skulle jag fa den for 40.
Skont att kunna prishandla och pruta,istallet for som i Sverige,eller hur?
Nu ar mamma och pappa pch handlar pa siupermiercadon som dom sager har,antagligen bara ol,som alltid. Men jag bad om en soleroglass ocksa far hoppas att dom minns det! Har ar det iallafall inte ett endaste moln pa himmeln och 26 plusgrader och vi har varldens finaste utsikt over havet fran var balkong,I Love it!

Nu ska jag aterga till polen vid hotellet och min beige solstol for att bygga pa min solbranna. ¡Hasta la vista!


(Foressten,kul att du ringde Patricia. Haha kostade mig 10 kr att bara svara i mobilen,lyckat ;) Vi ses och gympar nar jag ar hemma igen!)

Kommentarer
Postat av: J

du ska bli förolämpad ;)

2008-02-28 @ 18:25:52
Postat av: Caroline

Men! Nu blir jag avundsjuk på dig. Vill också vara i väääärme. :):)

Postat av: Anonym

Sorry :P men du är ju i värmen så du har ingen rätt att bli arg :P

2008-02-29 @ 17:52:04
URL: http://patriciabk.blogg.se
Postat av: Sophie

Haha, kommer du ihåg när jag var i ÅRe och du ringde mig för skit mycket pengar? :P Var i 6:an tror jag xD

2008-02-29 @ 22:33:53
Postat av: E

Sophie: JA,mina förälldrar påminner mig fortfarande..:P

2008-03-03 @ 19:45:59
URL: http://frokenlindh.blogg.se
Postat av: Trondadina

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-21 @ 10:20:11
URL: http://trondadina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback