Jag dansar aldrig nykter

Ja,då var det lördag igen. Och som vanligt lyckas jag alltid sova längre på vardagarna än på helgerna,hur går det till? Ska snart gå en promenad med mamma,det behövs efter gårdagens kväll. Känner mig måttligt funtad i huvudet.
Det var med sällskap av Emma&Nina som vi åkte in till Fridhemsplan på en fest och träffade där E's vänner fårn klassen,Ebrow,Tone,Felicia,Christian och Lukas(eller om han hette MARK? ingen lyckades lista ut det)
Iallafall så hade vi en jättetrevlig kväll med både nya och gamla vrak,alltid trevligt att träffa nya människor.
Jag och emma och Ebrow lyckades trassla in oss i ett eget "drama" med C och L. Haha,jag och Emma lyckas verkligen alltid skapa ett triangeldrama med en och samma kille.
Sedan ringde sara och det bar hem till skälby senare på natten,till en 'gammal vän' som hade fest i sitt kök med närvarande förälldrar.
Sedanblev man kvar ett tag då alla plötsligt blev väldigt hungriga ..flera ostar,smörpacket och polarbröd gick åt hemma hos Sarson sedan,varför stannar vi alltid hos dig och avslutar festen hos dig?? och dessutom äter dina förälldrars mat för 2 veckor frammåt.
Nu tjatar mamma om promenaden och att solen kommer fram,har eå jävla ont i huvudet känner jag så det kommer bara sticka i mina ögon hela turen till Vällingby. YES!


                                                image290
image292image293image294
                                                          image295  

På väg hem till Skälby blev alla plötsligt väldigt fotogeniska och ställde upp på bild..


Kommentarer
Postat av: Michelle

ser ut som om du har haft roligt iallafall! :)

Postat av: Michelle

svar: tack, är riktigt stolt över den :)

2008-02-02 @ 14:18:56
URL: http://shelliie.blogg.se
Postat av: Emma

HAHA, du måste skicka bilderna x)

2008-02-02 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback