Du är ful,jag är tjock - Jag kan banta,men dudå?

Sitter halvslö och lyssnar igenom HELA Daughtrys album. Fyfan vad jag älskar detta,det är såhär musik ska vara.
Har hur som helst pluggat mig själv till döds idag och juste förlåt du emo-tjejen från min förra skola som behövde se mig på gympapasset på Friskis. Jag vet att jag såg ut som något som blivit överkört av en buss på motorvägen men men,jag kan inte alltid se bra ut. Så undvik att titta nästa gång,ett tips.
Nu ska jag iallafall fixa håret med inpackning osv innan jag förhoppningsvis tar mig till sängs. Har en känsla av att det som vanligt kommer ske mycket senare än vad jag vill,men jag måste hinna prata med M innan jag sover,för ja annars går det omöjligen att sova.
Har även suttit och pratat med Sara och ja som sagt vi måste lösa dina proböem snarast,att gömma sig i skamvrån funkar inte. Dagens mottot är TA INITIATIV,glöm inte det sara.

Imorgon har jag för övrigt 2 lektioner varav en är matte sådär förstördes hela dagen på en gång och jag säger som mathias "jag vill skjuta mig själv i huvudet" men även där som mathias så verkar det aldrig hända (och kommer aldrig heller för den delen).
Har stor lust att hälsa på Julia i veckan också på Mcdonalds,tänkte komma över på någon dag då du jobbar Julia(jag vet att du läser detta) för jag känner att jag kommer vara hungrig på donkenmat snart! Kan slå en pling innan iallafall,kanske :D
Det var allt för tillfället och nu ska jag återgå till Daughtry. Och måste även tillägga att inlägget jag skrev igår tog typ en timme pga ett MYCKET MYCKET MYCKET dåligt och söndertryckt tangentbord hos någon,tack och lov fick jag inget sinnesutbrott då andra familjemedlemmar var hemma osv.
Tackar för denna helg och ber för att nästa kommer snart! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Julia

bästa musiken

Postat av: Julia

men jag som skrev värsta långa kommentaren fast det syns ju inte! jobbar iaf idag o på torsdag, ditt besök skulle uppskattas :D
jag saknar did!

2008-02-11 @ 11:26:42
URL: http://juuulias.blogg.se
Postat av: Anonym

Fan vi måste ses! Det har varit 1000 år. Jag är ensam hemma i helgen så du kan väl komma över på lördag kväll och kolla lite film? :)

2008-02-11 @ 18:04:06
URL: http://patriciabk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback